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You must always ask for the order when presenting your sponsorship proposal.

State at least three times that you want to develop a positive relationship with the sponsor. Start your discussions by stating that your desired outcome is to ensure that the sponsor understands all of the benefits and features of your event and will desire to become a sponsor.

 Throughout your presentation ask for feedback from the sponsor and build upon the sponsor's positive reaction by telling him or her that you are pleased that he or she recognized the value of your event product. Finally, at the conclusion of your presentation ask the sponsor for his or her overall impression and state once again thar you would like his or her business.

 Unfortunately, these techniques may not be enough to get a clear answer.

In some cases, you may have to say something like,"So, can we count on you to sponsor our event?" Sometimes you need to secure the answer to decide to move forward with the next step in sponsorship negotiations or decide to move forward with the next sponsor. The word "ask" is the most powerful three letter word in sponsorship sales. Unless you"ask" you will never know.

Remember to ask early, often, and before leaving to confirm the sponsorship sale.

 

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Once the sponsor has accepted your offer, the next task is to service this sale in order to retain his or her support in the future.

One of the most common reasons sponsors fail to renew their sponsorship is due to poor communications. In part one of this book we discussed in great detail the importance of open and continuous communications.

Make certain that you develop methods for implementing positive communications with your sponsors. Some event organizers use newsletters to update their sponsors while others provide regular briefings. Still others offer their sponsors marketing seminars to help them with designing their booth or targeting their product or service to event guests. It wise to assign one or more persons on your staff to service all sponsorship and communicate regularly with your sponsors to make certain they remain informed, excited, and committed to your event activities.

Another reason some sponsorship go sour is due to the inability of the event organizers to deliver what they promise. If you promise that the sponsor's banner will be suspended on the main stage above the head of the performing artist, first you must confirm with artist that is acceptable.

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작성일2007.10.28 조회수 1,329
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You must always ask for the order when presenting your sponsorship proposal.

유 머스트 얼웨이즈 에스크 폴 더 올덜 웬 프레젠팅 유얼 스폰설쉽 프로포살

State at least three times that you want to develop a positive relationship with the sponsor. Start your discussions by stating that your desired outcome is to ensure that the sponsor understands all of the benefits and features of your event and will desire to become a sponsor.

스테잇트 엣 리스트 쓰리 타임즈 댓 유 원트 투 디벨롭 어 포시티브 릴레이션쉽 위쓰 더 스폰설. 스탈트 유얼 디스커션 바이 스태이팅 뎃 유얼 디사이얼드 아웃컴 이즈 투 엔슈얼 뎃 더 스폰설 언덜스텐즈 얼 오프 더 베네핏츠 앤드 피쳘스 오프 유얼 이벤트 앤드 윌 디자이얼 투 비컴 어 스폰서.

Throughout your presentation ask for feedback from the sponsor and build upon the sponsor's positive reaction by telling him or her that you are pleased that he or she recognized the value of your event product.

쓰루아웃 유얼 프레젠테이션 에스크 폴 피드백 프럼 더 스폰설 앤드 뷜드 우폰 더 스폰설즈 포시티브 리엑션 바이 텔링 힘 올 헐 댓 유 알 플리즈드 댓 히 올 쉬 레코그나이즈드 더 발류 오프 유얼 이벤트 프러덕트.

Finally, at the conclusion of your presentation ask the sponsor for his or her overall impression and state once again thar you would like his or her business.

 Unfortunately, these techniques may not be enough to get a clear answer.

파이널리, 엣 더 컨클루션 오프 유얼 프레젠테이션 애스크 더 스폰설 폴 히즈 올 헐 오버랄 임프레션 앤드 스테이트 원쓰 어게인 뎃 유 우드 라이크 히즈 올 헐 비지네스. 언폴튜네잇리, 디즈 테크닉스 메이 낫 비 이너프 투 켓 어 클리얼 엔썰.

In some cases, you may have to say something like,"So, can we count on you to sponsor our event?" Sometimes you need to secure the answer to decide to move forward with the next step in sponsorship negotiations or decide to move forward with the next sponsor.

인 썸 케이스즈, 유 메이 해브 투 쎄이 썸씽 라이크, "쏘, 켄 위 카운트 온 유 투 스폰서 아월 이벤트?" 썸테임즈 유 니드 투 세큐어 더 엔썰 투 디싸이드 투 무브 폴월드 위쓰 더 넥스트 스텝 인 스폰서쉽 네고티션즈 올 디싸이드 투 무브 폴월드 위쓰 더 넥스트 스폰서.

The word "ask" is the most powerful three letter word in sponsorship sales. Unless you"ask" you will never know.

Remember to ask early, often, and before leaving to confirm the sponsorship sale.

더 월드 "에스크" 이즈 더 모스트 파월풀 쓰리 레털 월드 인 스폰설쉽 쎄일즈. 언레스 유 "에스크" 유 윌 네벌 노우.

리멤벌 투 에스크 얼리, 오프튼, 앤드 비폴 리빙 투 컨핌 더 스폰설쉽 쎄일.

Once the sponsor has accepted your offer, the next task is to service this sale in order to retain his or her support in the future.

원쓰 더 스폰설 해즈 엌쏍티드 유얼 오펄, 더 넥스트 테스크 이즈 투 서비쓰 디스 쎼일 인 올덜 투 리테인 히즈 올 헐 서폴트 인 더 퓨쳘.

One of the most common reasons sponsors fail to renew their sponsorship is due to poor communications. In part one of this book we discussed in great detail the importance of open and continuous communications.

원 오프 더 모스트 커몬 리즌즈 스폰설스 페일 투 리뉴 데얼 스폰서쉽 이즈 듀 투 훌 커뮤니케이션즈. 인 파트 오프 디스 북 위 디스커스드 인 그레잇트 디테일 더 임폴텐쓰 오프 오픈 앤드 컨티뉴어스 커뮤니케이션스.

Make certain that you develop methods for implementing positive communications with your sponsors

메이크 썰테인 뎃 유 디벨롭 메또즈 폴 임플레멘팅 포시티브 커뮤니케이션즈 위쓰 유얼 스폰설스

 Some event organizers use newsletters to update their sponsors while others provide regular briefings. Still others offer their sponsors marketing seminars to help them with designing their booth or targeting their product or service to event guests.

썸 이벤트 올게나이절즈 유즈 뉴스레털즈 투 업데잇 데어 스폰설즈 와일 아덜즈 프로바이드 레귤랄 브리핑스. 스틸 아덜즈 어펄 데얼 스폰설즈 말케팅 세미낼즈 투 헬프 뎀 위쓰 디자이닝 데얼 부쓰 올 탈게팅 데얼 프로덕트 올 썰비쓰 투 이벤트 게스츠.

 It wise to assign one or more persons on your staff to service all sponsorship and communicate regularly with your sponsors to make certain they remain informed, excited, and committed to your event activities.

잇 이즈 와이즈 투 어싸인 원 올 몰 펄슨 온 유얼 스타프 투 썰비쓰 올 스폰서쉽 엔드 커뮤니케잇 레귤랄리 위쓰 유얼 스폰설즈 투 메이크 썰테인 데이 리메인 인폼드, 익싸이티드, 앤드 커미티드 투 유얼 이벤트 엑티비티즈.

Another reason some sponsorship go sour is due to the inability of the event organizers to deliver what they promise.

어나덜 리즌 썸 스폰서쉽 고 싸월 이즈 듀 투 더 이내빌리티 오프 더 이벤트 올게나이졀즈 투 딜리버 왓 데이 프로마이즈.

If you promise that the sponsor's banner will be suspended on the main stage above the head of the performing artist, first you must confirm with artist that is acceptable.

이프 유 프로마이즈 뎃 더 스폰설스 베널 윌 비 서스펜디드 온 더 메인 스테이지 어보브 더 헤드 오프 더 펄뽈밍 알티스츠, 펄스트 유 머스트 컨핌 위쓰 알티스트 뎃 이즈 엌쎕테블.

 

힘들다,, ㅠㅠ 도움되셧기를..

 

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