back to Los Angeles are full on Sunday nights, but the airplane cannot lie
idle over the weekend in Las Vegas.
it must be used for other service and thus must fly from Las Vegas with little or no
traffic and return for its next high-load flight back to Los Angeles on Sunday night.
And so it goes for other city pairs throghout the nation.
Sometimes aircraft must be flown virtually empty from one city to another late at night or
early in the morning to have the plane ready to meet a tush-hour demand.
These positioning flights certainly affect the average lord factor figure used to
describe air transportation productovity.
Figure 6-1 show an example of two days out of a summer"s B 727 aircraft routing
pattern.
Based on these two days. the carrier had an average lord foctor of 60 percent.
Eight of the 15 flight segments had a lord factor of 75 percent or more, and the carrier
was foreed to turn some passengers away.
Three segments averaged about 50 percent, and the remaining four had lord
factors ranging between 15 and 45 percent.
꼭좀 부탁합니다.^^
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back to Los Angeles are full on Sunday nights, but the airplane cannot lie idle over the weekend in Las Vegas. it must be used for other service and thus must fly from Las Vegas with little or no traffic and return for its next high-load flight back to Los Angeles on Sunday night.
(불완전한 문장이지만 뜻은 이렇게 추측해 봅시다.)일요일밤 LA행은(LA로 가는 빈 비행기들로 인해 항공로가) 꽉 찬다. 그러나 비행기는 주말에 라스베가스에서 쉬고 있을 수 없다. 다른 서비스에 사용해야 하니까 승객이 조금이든 아예 없든, 일요일 밤에 라스베가스를 출발하여 LA로 회항해야 한다.
And so it goes for other city pairs throghout the nation.
Sometimes aircraft must be flown virtually empty from one city to another late at night or early in the morning to have the plane ready to meet a tush-hour demand.
전국의 도시에서 이런 일들이 벌어진다. 가끔 비행기는 러시아워의 필요에 맞추기 위해 늦은 밤에나 이른 새벽에 다른 도시로 거의 텅 빈 채로 이동해야만 한다.
These positioning flights certainly affect the average lord factor figure used to describe air transportation productovity.
Figure 6-1 show an example of two days out of a summer"s B 727 aircraft routing pattern. Based on these two days. the carrier had an average lord foctor of 60 percent.
이런 ‘이동비행’은 수송생산성을 나타내는 평균 ‘좌석이용률’에 명백한 영향을 끼친다.
표6-1은 여름철 이틀간의 B727기의 이동패턴을 보여준다. 이 표에서, 이 기종의 평균 ‘좌석 이용률’은 60%였다.
Eight of the 15 flight segments had a lord factor of 75 percent or more, and the carrier was foreed to turn some passengers away.
Three segments averaged about 50 percent, and the remaining four had lord
factors ranging between 15 and 45 percent.
2006.04.11.
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일요일 밤 LA로 돌아가는 편은 만석이다. 하지만 비행기가 라스베가스에서 주말에 쉬고 있을 수는 없다.
It must be used for other service and thus must fly from Las Vegas with little or no traffic and return for its next high-load flight back to Los Angeles on Sunday night.
그것은 다른 서비스에 사용되어야 하고 그래서 라스베가스에서 공석이나 빈 편으로 출발해야 하고 일요일 밤 LA로 돌아가는 다음 부하가 높은 비행을 위해 돌아가야 한다.
And so it goes for other city pairs throughout the nation.
전국에 걸쳐 다른 도시들도 같다.
Sometimes aircraft must be flown virtually empty from one city to another late at night or early in the morning to have the plane ready to meet a rush-hour demand.
때때로 비행기는 사실상 러시아워를 맞추기 위해 비행기를 준비하려고 한 도시에서 다른 도시로 밤늦게 또는 아침 일찍 비행해야만 한다.
These positioning flights certainly affect the average lord factor figure used to describe air transportation productivity.
이런 위치를 잡기 위한 비행은 확실히 항공운송생산성을 설명하는 데 사용되는 평균부하인자 수치에 영향을 미친다.
Figure 6-1 show an example of two days out of a summers B 727 aircraft routing pattern.
그림6-1은 B727비행기의 항해패턴의 여름 중 2일의 예를 보여준다.
Based on these two days. the carrier had an average lord factor of 60 percent.
이 2일에 기초하여 이 수송기는 평균부하인자가 60%이다.
Eight of the 15 flight segments had a lord factor of 75 percent or more, and the carrier was forced to turn some passengers away.
15편중 8편이 75%이상의 부하인자를 가졌다. 그리고 수송기는 일부 승객을 떨구지 않을 수 없었다.
Three segments averaged about 50 percent, and the remaining four had lord factors ranging between 15 and 45 percent.
세편은 약 50%로 평균이고 나머지 넷은 15%에서 45%사이의 범위를 갖는 부하인자를 가지고 있었다.
2006.04.11.
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