답변자님,
정보를 공유해 주세요.
https://www.animationcareerreview.com/articles/top-100-schools-animation-gaming-and-design
여기에 가 보시면 애니메이션, 게이밍, 그래픽 등으로 유명한 대학의 명단이 있습니다
또는 http://animationweek.uk/animation-schools-in-europe/ 에서 보시면 애니메이션 산업에서 유명한 곳들입니다.
(유럽대학만 나옵니다)
아일랜드 대학 중 한 곳의 예를 들어서 배우는 과목을 보면
Year 1 비판 및 맥락 연구; 시각 문화' 영화 및 애니메이션 역사; 디자인; 디지털 기술; 라이프 드로잉; 스토리보드 및 전개; 창의기술산업 관련
Critical and Contextual Studies: Visual Culture, Film and Animation History; Design for Animation; Digital Skills for Animation; Life Drawing; Animation Principles; Storyboarding and Layout; shared Introduction to Film, Art + Creative Technologies (FACT) module.
Year 2 이제는 이론에서 'production'인 생산에 초점을 맞춥니다. 나머지는 반복적.
Critical and Contextual Studies (Film, Technology and the City; Film and Narrative); Design for Animation Production; Digital Skills for Animation Production; Life Drawing; Character Animation Principles; and the Animated Character Performance. In addition, you will be able to choose one module from the bank of available Year 2 FACT electives.
Year 3 이제는 세미나 형식의 작은 규모로 연구를 진행. 심화작업.
Critical and Contextual Studies: Research Seminar and Thesis Preparation; Research and Concept Development; Group Industry and Professional Practice; Production Preparation; Advanced Life Drawing for Animation; and Advanced Digital Skills for Animation Production.
Year 4 졸업작품 준비 및 전시회; 논문 등
Final project and show reel for the Graduate Exhibition, supported by a dissertation and/or documented research project portfolio.
2018.11.09.
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